top-header

به روز رسانی مقررات سفر به کشور امارات متحده عربی در کرونا

مقررات سفر به کشور امارات متحده عربی

ضمن ابطال بخشنامه شماره 1178/م ب مورخ 1399/05/27 به اطلاع می رساند شرایط کنونی سفر به کشور امارات و پروتکل های بهداشتی این کشور در ارتباط با جلوگیری از گسترش ویروس کرونا، مسافران با ملیت و اقامت اماراتی و مسافران با ویزای توریستی با شرایط ذیل می توانند به کشور امارات سفر نمایند.

منبع: ایران ایر تاریخ انتشار: 1399/05/29

کلیه مسافران بالای 12 سال در پروازهای ورودی به امارات (بصورت توقفی یا ترانزیتی) می بایست قبل از پرواز اقدام به انجام آزمایش pcr در محدوده 96 ساعت مانده به پرواز در یکی از مراکز درمانی تایید شده کشور امارات (پیوست) نمایند و گواهی جواب منفی تست کرونا را به زبان انگلیسی به همراه داشته و با فرم های تکمیل شده پیوست، به مسئولان مربوطه در بدو ورود به دبی ارائه نمایند.

به روز رسانی مقررات سفر به کشور امارات متحده عربی در کرونا

نصب برنامه COVID-19 DXB SMART APP بر روی گوشی همراه مسافران قبل از انجام سفر به دبی الزامی می باشد. همچنین داشتن بیمه نامه مسافرتی برای مسافران با ویزای توریستی الزامی می باشد. مسافران دارای اقامت می بایست قبل از ورود به کشور امارات با مراجعه به لینک زیر فرم مربوطه را تکمیل و کپی تایید آن را همراه داشته باشند.

مقیم های دبی:

smart.gdrfad.gov.ae/Smart-QTCServicesPortal/ReturnPermitServiceForm.aspx

مقیم های شارجه و ابوظبی:

uaeentry.ica.gov.ae

شایان ذکر است ورود هرگونه بار دستی به داخل کابین پروازی در مسیر به/ از دبی ممنوع بوده و مسافران می بایست هنگام پذیرش و دریافت کارت پرواز بار خود را به همکاران خدمات فرودگاهی تحویل نمایند. استفاده از ماسک در فرودگاه و در طول پرواز الزامی می باشد.