top-header

حذف قرنطینه هتلی در هندوستان

مقررات سفر به هندوستان در شرایط کرونا

پیرو اطلاع واصله از ریاست محترم "هما" در هندوستان در خصوص شرایط کنونی سفر به کشور هندوستان و پروتکل های بهداشتی این کشور در ارتباط به جلوگیری از گسترش ویروس کرونا (بیماری کووید-19)، مسافران دارای مدارک ذیل می توانند جهت مسافرت به این کشور تا پنج روز قبل از پرواز، اقدام به خرید بلیت در مسیر تهران به بمبئی نمایند (ویزا و E-visaهای صادره قبل از تاریخ 30jun20 جهت انجام سفر معتبر نمی باشند) این رویه جایگزین بخشنامه 1177 م ب می گردد.

منبع: ایران ایر تاریخ انتشار: 1399/06/22

1. پاسپورت هندوستان، اقامت هندوستان، کارت OCI (Overseas Citizen Of India)

حذف قرنطینه هتلی در هندوستان

2. ویزای دانشجویان و خردسالانی که پدر یا مادر آنان دارای پاسپورت هندوستان یا OCI باشند.

3. ویزای افرادی که همسر آنان دارای پاسپورت هندوستان باشد.

ثبت اطلاعات مسافر قبل از صدور بلیت در لینک https://forms.gle/TPcpb2Be8dVytSnQ7 لزامی می باشد. در رزرو مسافر، ثبت نام و نام خانوادگی مطابق پاسپورت، ایمیل (CTE)، شماره همراه مسافر در هندوستان و ایران (CTM) و آدرس مسافر به همراه کدپستی در هندوستان و ایران (CTA) الزامی می باشد.

پس از صدور بلیت، اطلاعات مسافران از طریق دفتر بازاریابی فروش مسافر "هما" به سفارت هندوستان ارسال گردیده و صرفا پس از تایید سففارت، مسافران قادر به انجام پرواز خواهند بود. بدیهی است در صورت عدم تایید سفارت جهت انجام سفر، بلیت مسافران با هزینه های مربوطه استرداد خواهد شد.

کلیه مسافران بالای یازده سال در پروازهای ورودی هندوستان می بایست قبل از پرواز اقدام به انجام آزمایش PCR نمایند و گواهی جواب منفی تست کرونا در محدوده 72 ساعت مانده به پرواز را به زبان انگلیسی به همراه داشته باشند، همچنین کپی از جواب منفی تست را در سایت www.newdelhiairport.in بارگذاری نموده و فرم ٍExemption Request، را در سایت تکمیل نمایند.

در صورت عدم بارگذاری نتیجه تست و عدم تکمیل فرم Exemption Request، مسافران قرنطینه هتلی می گردند. نصب برنامه "Arogya Setu" ر روی تلفن همراه مسافر و تکمیل فرم پیوست و فرم خوداظهاری در سایت www.newdelhiairport.in در محدوده 72 ساعت قبل از پرواز و ارائه دو نسخه کپی آن به همکاران خدمات فرودگاهی"هما" و مسئولان مربوطه در هندوستان الزامی است.

پس از ورود به کشور هندوستان، تمامی مسافران می بایست به مدت 14 روز خود را قرنطینه خانگی نمایند. ورود هرگونه بار دستی بصورت ترولی یا چرخدار به داخل کابین پروازی مجاز نبوده و مسافران صرفا میتوانند فقط به تعداد یک کوله پشتی و یا یک ساک دستی جهت بار همراه به داخل کابین استفاده نمایند.

استفاده از ماسک در طول پرواز و در فرودگاه ها الزامی می باشد.