top-header

مراحل اخذ ویزای توریستی یکبار ورود برای اتباع غیر تایلند

شرایط اخذ ویزای توریستی تایلند

مراحل اخذ ویزا و گواهی ورود برای اتباع غیر تایلند که مایل به سفر به پادشاهی تایلند به قصد گردشگری می باشند. (TR-یک بار ورود)

منبع: سفارت تایلند تاریخ انتشار: 1399/09/25

سفارت پادشاهی تایلند در تهران مایل است اعلام نماید آن دسته از اتباع غیر تایلندی مقیم ایران که مایلند بقصد گردشگری به کشور پادشاهی تایلند سفر کنند از این پس می توانند جهت اخذ ویزای توریستی (TR-یک بار ورود) و گواهی ورود (COE) آنلاین اقدام نمایند. نیازمندیها و مراحل بشرح ذیل می باشد:

مراحل اخذ ویزای توریستی یکبار ورود برای اتباع غیر تایلند

مراحل لازم برای ویزای توریستی تایلندی:

1.1 کپی مدارک رزرو امکانات اقامتی تعیین شده دولتی (ASQ) و امکانات اقامتی تعیین شده محلی (ALQ) بمنظور گذراندن دوره قرنطینه 14 روزه بمحض ورود به خاک تایلند. لیست هتل های تعیین شده (ALQ) و (ASQ) را میتوا در وبسایت www.hsscovid.com جستجو نمود.

1.2 کپی رزرو بلیط هواپیما بمقصد تایلند که تاریخ آن با تاریخ ورود هتل رزرو شده (ALQ) و (ASQ) جهت گذراندن دوره قرنطینه یکی باشد.

1.3 کپی رزرو انگلیسی بیمه با پوشش 100 هزار دلار آمریکا که شامل پوشش مراقبتهای پزشکی از جمله پوشش هزینه های درمانی کووید-19 بوده برای کل مدت اقامت در تایلند.

1.4 کپی فرم خوداظهاری تکمیل شده

1.5 فرم تکمیل شده درخواست ویزا

1.6 کپی پاسپورت متقاضی (با اعتبار حداکثر شش ماه از تاریخ مورد نظر جهت ورود به تایلند)

1.7 کپی بروز شده گردش حساب مالی شش ماه آخر متوالی با حداقل تتمه حساب 500000 بت معادل (15000 یورو)

خواهشمند است متقاضیان در نظر داشته باشند نظر به اقدامات محدودیتی اعلام شده از سوی دولت ایران بدلیل شرایط همه گیری کووید19، بخش کنسولی سفارت پادشاهی تایلند از روز دوشنبه از ساعت 9:30 لغایت 12:00 و از ساعت 13:00 لغایت 15:00 باز خواهد بود و فقط متقاضیان با تعیین وقت قبلی (غیر حضوری) پذیرش خواهد شد.

جهت تعیین وقت و سوالات بیشتر با شماره تلفن سفارت 77531433 داخلی های 117 و 122 تماس حاصل فرمایید.