top-header

به روز رسانی مقررات سفر به کشور امارات در شرایط کرونا

مقررات به روز رسانی شده پرواز به کشور امارات تا پایان ماه اکتبر

پیرو اطلاع واصله از ریاست محترم "هما" در قطر در خصوص شرایط کنونی سفر به کشور امارات و پروتکل های بهداشتی این کشور در ارتباط با جلوگیری از گسترش ویروس کرونا (بیماری کووید-19) مسافران با ویزای توریستی با شرایط ذیل می توانند به کشور امارات سفر نمایند.

منبع: ایران ایر تاریخ انتشار: 1399/05/27

کلیه مسافران بالای 12 سال در پروازهای ورودی به امارات ( به صورت توقفی یا ترانزیتی) می بایست قبل از پرواز اقدام به انجام آزمایش PCR در محدوده 96 ساعت مانده به پرواز در یکی از مراکز درمانی تائید شده کشور امارات (پیوست) نمایند و گواهی جواب منفی تست کرونا را به زبان انگلیسی به همراه داشته و با فرم های تکمیل شده پیوست، به مسئولان مربوطه در بدو ورود به دبی ارائه نمایند.

به روز رسانی مقررات سفر به کشور امارات در شرایط کرونا

نصب برنامه "COVID-19 DXB SMART APP" بر روی گوشی همراه مسافران قبل از انجام سفر به دبی الزامی است. همچنین داشتن بیمه نامه مسافرتی برای مسافران با ویزای توریستی الزامی می باشد. مسافران دارای اقامت می بایست قبل از ورود به کشور امارات با مراجعه به لینک زیر، فرم مربوطه را تکمیل و کپی تایید آن را همراه داشته باشند.

مقیم های دبی:

smart.gdrfad.gov.ae/Smart-OTCServicesPortal/ReturnPermitServiceForm.aspx

مقیم های شارجه و ابوظبی:

uaeentry.ica.gov.ae

کلیه ویزاهای صادره شده توسط امارات که اعتبار آنها پس از تاریخ 01mar20 به پایان رسیده است، جهت ورود به امرات تا تاریخ 31DEC20 معتبر می باشد. همچنین اجازه اقامت هایصادر شده توسط امارات که اعتبار آنها به پایان رسده است نیز جهت ورود به امارات تا تاریخ 31DEC20 تمدید شده است. شایان ذکر است ورود هرگونه بار دستی به داخل کابین پروازی در مسیر به/ از دبی ممنوع بوده.

مسافران می بایست به هنگم پذیرش و دریافت کارت پرواز خود را له همکاران خدمات فرودگاهی تحویل نمایند. استفاده از ماسک در فرودگاه و در طول پرواز الزامی می باشد.