top-header

از سرگیری پروازهای مسافری هواپیمایی ماهان به مقصد گوانجو

وضعیت پروازهای خارجی بعد از شیوع ویروس کرونا

هواپیمایی ماهان طی بخشنامه ای از سرگیری پرواز های خارجی خود به مقصد گوآنجو از تاریخ دوشنبه، 30 تیر ماه 1399 خبر داد و شرایط لازم جهت پذیرش مسافرین در مسیر گوانجو به شرح ذیل اعلام نمود:

منبع: هواپیمایی ماهان تاریخ انتشار: 1399/04/26

با توجه به بازگشایی پروازهای شرکت هواپیمایی ماهان در مسیر گوانجو به صورت یک پرواز هفتگی در روزهای دوشنبه از تاریخ 1399/0/4/30برابر با 20 جولای 2020، شرایط الزامی پذیرش مسافر در این پرواز را به استحضار می رساند.

از سرگیری پروازهای مسافری هواپیمایی ماهان به مقصد گوانجو
  1. استفاده از ماسک در کلیه مراحل سفر
  2. به همراه داشتن ویزای معتبر کشور چین برای مسافرین غیر چینی (ویزاهای صادره قبل از تاریخ 27 مارچ 2020 فاقد اعتبار و غیر قابل پذیرش می باشد.)
  3. تکمیل اظهارنامه بهداشتی الکترونیک بر اساس لینک http://www.customsapp.com و تحویل در فرودگاه مبداء فقط برای مسافرین با ملیت چینی
  4. همراه داشتن جواب منفی تست کرونا PCR مورد تایید وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ایران و سفارت چین که حداکثر 72 ساعت قبل از پرواز صادر شده باشد. لازم به تاکید است که گواهی مربوطه باید صرفاً از مراکز ذیل اخذ گردد:
    • آزمایشگاه بیمارستان دی - تهران
    • آزمایشگاه سعید - تهران
    • آزامیشگاه آرامش - تهران
    • آزمایشگاه آذر مهر - اصفهان
    • آزمایشگاه پاتوبیولوژی آراد - کرج
    • آزمایشگاه مرکزی جهاد دانشگاهی واحد خراسان - مشهد
  5. انجام مجدد تست کویید 19 در بدو ورود به فرودگاه گوانجو برای کلیه مسافرین انجام خواهد شد که پس از مشخص شدن پاسخ به مدت 14 روز قرنطینه برای مسافرین با کلیه ملتها در هتل های مورد تایید وزارت بهداشت چین در نظر گرفته شده که هزینه هتل و غذا به عهده مسافرین خواهد بود.