top-header

الزام تست PCR در بازه 72 ساعت در پروازهای ورود به امارات

بروزرسانی مقررات سفر به کشور امارات متحده عربی در شرایط کرونا

پیرو اطلاع واصله از ریاست محترم "هما" در امارات در خصوص شرایط کنونی سفر به کشور امارات و پروتکل های بهداشتی این کشور در ارتباط با جلوگیری از گسترش ویروس کرونا (بیماری کووید-19)، مسافران با ملیت و اقامت اماراتی و مسافران با ویزای توریستی با شرایط ذیل می توانند به کشور امارات سفرنمایند. این رویه جایگزین بخشنامه 1181 م ب، 1191 م ب و 1205 م ب می گردد.

منبع: هواپیمایی ایران ایر تاریخ انتشار: 1399/11/15

کلیه مسافران بالای 12 سال در پروازهای ورودی به امارات (Transit, Stopover) می بایست قبل از پرواز اقدام به انجام آزمایش PCR در محدوده 72 ساعت مانده به پرواز در یکی از مراکز تایید شده وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ایران نمایند و گواهی جواب منفی تست کرونا را به زبان انگلیسی به همراه داشته باشند.

الزام تست PCR در بازه 72 ساعت در پروازهای ورود به امارات

لیست مراکز تایید شده آزمایش تشخیص مولکولی مسافران برون مرزی در لینک http://health.behdasht.gov.ir می باشد.

نصب برنامه COVID-19 DXB Smart App بر روی گوشی همراه مسافران قبل از انجام سفر به دبی الزامی است.

همچنین داشتن بیمه نامه مسافرتی و بلیت رفت و برگشت برای مسافران با ویزای توریستی الزامی می باشد. مسافران دارای اقامت می بایست قبل از ورود به کشور امارات با مراجعه به لینک زیر، فرم مربوطه را تکمیل و کپی تایید آن را همراه داشته باشند.

مقیم های دبی:

https://tinyurl.com/ReturnPermitServiceForm

مقیم های شارجه و ابوظبی:

htpps://uaeentry.ica.gov.ae

شایان ذکر است ورود هرگونه بار دستی به داخل کابین پروازی در مسیر به/از دبی ممنوع بوده و مسافران می بایست به هنگام پذیرش و دریافت کارت پرواز بار خود را همکاران خدمات فرودگاهی تحویل نمایند.

استفاده از ماسک در فرودگاه و در طول پرواز الزامی می باشد.