top-header

شرایط پذیرش مسافران ورودی و خروجی در مسیر دبی در شرایط کرونا

پذیرش کسافران ورودی و خروجی در مسیر دبی

شرایط پذیرش مسافر در پروازهای مسیر امارات متحده عربی (دبی) شرکت هواپیمایی ایران ایرتور در شرایط کنونی تا اطلاع ثانوی به شرح ذیل ارسال می گردد:

منبع: هواپیمایی ایران ایر تاریخ انتشار: 1400/03/06

مسافرینی که با ویزای توریستی عازم امارات متحده عربی می باشند می بایست بلیت رفت و برگشت تهیه نمایند. بدیهست در صورت نداشتن بلیت برگشت از پذیرش در فرودگاه مبدا ممانعت گردیده و هزینه های نوشو بلیت بر عهده مسافر خواهد بود. این دستورالعمل برای مسافرین ملیت اماراتی و اشخاصی که دارای اقامت می باشند مستثنی می باشد.

شرایط پذیرش مسافران ورودی و خروجی در مسیر دبی در شرایط کرونا

کلیه مسافرین عازم امارات متحده عربی می بایست جواب تست PCR منفی با اعتبار حداکثر 72 ساعت قبل از پرواز تهیه و به صورت پرینت کاغذی یا مهر و امضا به همراه داشته باشند. (جواب تست می بایست به زبان انگلیسی بوده و هرگونه ارائه جواب تست به صورت پیامک، تصویر در گوشی و ... قابل قبول نمی باشد.) مسافرین زیر 12 سال جهت ورود به کشور امارات ملزم به ارائه تست PCR نیستند.

گواهی عدم ابتلا به بیماری کرونا صرفا بصورت آزمایش PCR (دارای QR Code) مورد قبول می باشد و ارائه تست های خانگی،Rapid Test و آنتی بادی مورد قبول نیست.

مسافرین با اهلیت امارات متحده عربی هنگام خروج از ایران، ملزم به ارائه تست کرونا نبوده و صرفا در فرودگاه های امارات تست PCR انجام خواهد شد.

از کلیه مسافرین بعد از ورود به فرودگاه های امارات تست مجدد PCR گرفته خواهد شد و مسافرین ملزم به رعایت قرنطینه تا اخذ جواب تست می باشند، که در صورت مثبت بودن نتیجه تست طبق مقررات بهداشت امارات متحده عربی قرنطینه خواهند شد و کلیه هزینه ها بر عهده مسافر خواهد بود.

مسافرینی که حتی قصد اقامت در امارات متحده عربی را نداشته و از فرودگاه های امارات به سایر کشورها ترانزیت خواهند شد نیز ملزم به ارائه تست PCR با اعتبار 72 ساعت قبل از پرواز می باشند.

مسافرانی که طی 14 روز قبل از سفر به امارات به کشورهای هند، نیجریه و آفریقای جنوبی سفر کرده اند اجازه استفاده از پرواز به مقصد امارات را نخواهند داشت. برای اشخاص با اهلیت امارات و یا دارندگان گلدن ویزا این امر مستثنی می باشد.

پر کردن فرم خوداظهاری مسافر قبل از ورود به امارات اجباری می باشد.

کلیه مسافرین که متقاضی ورود به ایران هستند. (ارائه گواهی عدم ابتلاء به کووید19 (PCR) با اعتبار حداکثر96 ساعت قبل از پرواز به زبان انگلیسی و در صورت ارائه به زبان غیر از انگلیسی، ممهور به مهر وضعیت سلامت توسط بخش کنسولی نمایندگی های جمهوری اسلامی ایران در کشور مبداء الزامی است.

مسافرینی که بیش از 96 ساعت از آخرین تست PCR در خارج از ایران اقامت داشته باشند می بایست جهت ورود به کشور ایران تست مجدد PCR تهیه نمایند. مسافرین زیر 8 سال در جهت ورود به کشور ایران ملزم به ارائه تست PCR نیستند.

برای کلیه مسافرین ورودی به کشور ایران تکمیل فرم خوداظهاری و تعهد نامه مسافر الزامی می باشد.

ارائه تست PCR از کلیه آزمایشگاه ها و مراکز مورد تایید وزارت بهداشت ایران مورد قبول می باشد.

کلیه پروازهای ورودی و خروجی شرکت هواپیمایی ایران ایرتور در فرودگا ه دبی، در ترمینال 2 انجام خواهد شد.