top-header
اکسپو 2021، دبی

اکسپو 2021، دبی

اکسپو ۲۰۲۱ دبی به عنوان یک فرصت طلایی برای تمامی افراد از سراسر دنیاست که در حوزه های مختلف فعالیت میکنند و می توانند نوآوری و اختراعات خود را در این نمایشگاه ثبت کنند.

اکسپو 2021، دبی

نمایشگاه

اکسپو ۲۰۲۱ دبی

یکی از طولانی ترین و جالب ترین نمایشگاهی است که برگزار می شود و دستاوردها و موفقیت های مختلف در تمامی حوزه های صنعت، فناوری، گردشگری و تجاری را در خود به نمایش می گذارد. این نمایشگاه در ابتدا برنامه ریزی شده بود در سال 2020 برگزار شود اما متاسفانه به دلیل اپیدمی کرونا یکسال به تاخیر افتاد.

در این نمایشگاه شاهد نبوغ و خلاقیت انسان هستیم و یکی از دستاورد های مهم شرکت در این نمایشگاه آشنایی با ایده های جدید و رسیدن به نتایج مثبت در تجارت است. نمایشگاه اکسپو در دبی برگزار می شود. کشور امارات در سال های پیش برای رسیدن به موفقیت فعالیت های بساری انجام داده و امروزه یک کشور منحصر به فرد به شمار می رود. برگزاری چنین نمایشگاه بزرگ و با شکوهی باعث تحولات زیادی در شهر دبی شده است.

اکسپو دبی سومین رویداد مهم و مشهور در سراسر دنیا به حساب می آید. دبی با برگزاری این نمایشگاه نشان داد که به دنبال فرصتی برای دیده شدن و توسعه است. تاریخ برگزاری نمایشگاه از ۹ مهرماه یا ۱ اکتبر می باشد و تا تا ۲۱ فرودین ماه سال ۱۴۰۱ ادامه دارد. اکسپو دبی این فرصت را فراهم می سازد تا با تکنولوژی جدید دنیا چند قدم جلوتر از تکنولوژی حاضر آشنا شوید.

یکی از شیوخ دبی از اکسپو به عنوان فرصت طلایی یاد کرده است. این نمایشگاه یک فرصت ویژه و طلایی برای تمامی افرادی است که ایده ناب و بکری دارند. همانطور که در ابتدا گفتیم تاریخ این نمایشگاه یکسال به دلیل کرونا تاخیر افتاد و همین بیماری باعث شد فناوری و ایده های جالب بسیاری به ذهن افراد برسد و حالا می توانند ایده های خود را در این نمایشگاه به مرحله ی نمایش بگذارند.

حالا جهان ایده ها و فناوری های خود را در مواجه با این بیماری و اپیدمی به مرحله ی دیده شدن می رساند.

در ابتدا این نمایشگاه در سال 1844 در شهر پاریس برگزار شد. برگزاری رسمی این نمایشگاه همزمان با انقلاب صنعتی در لندن بود. برگزار شدن این نمایشگاه کمک شایانی به رونق اقتصادی انگلیس کرد و انگلیس توانست در حوزه های گردشگری، طراحی محیط، تجاری، آموزشی و فرهنگی دیده شود و رشد کند.

بعد از برگزاری این نمایشگاه کشورهای مختلف تصمیم گرفتند در کنار هم پیمانی را برای برگزاری این نمایشگاه امضا کنند تا همگی از رونق اقتصادی و دستاوردهای نمایشگاه بهره مند شود سرانجام در سال 1928 سی و یک کشور نماینده برگزاری این نمایشگاه شدند و امروزه این نمایشگاه هر 5 سال یکبار در یک کشور برگزار می شود.

برای اجرای نمایشگاه اکسپو 2021 بین دبی، ازمیر و سائوپائولو و یکاترینبورگ قرعه کشی انجام شد و دبی برنده ی خوش شانس این قرعه کشی بود. زمانی که دبی به عنوان کشور برگزار کننده این نمایشگاه انتخاب شد یک مراسم آتش بازی بسیار با شکوه در بلند ترین برج این شهر یعنی برج خلیفه اجرا شد.

اهمیت برگزاری این نمایشگاه در شهر دبی برای مسئولین این شهر بسیار مهم بود و به دلیل اینکه خوشحالی خود را از انتخاب شدن به عنوان میزبان برگزاری اکسپو 2021 نشان دهند تمامی موسسات آموزشی خود را به مدت یک روزتعطیل کردند.

پادشاه این کشور اعلام کرد این نمایشگاه باید با چنان زیبایی و شکوهی برگزار شود که چشم همه از دیدن آن خیره شود. سرمایه گذاری ها و تبلیغات زیادی به این حوزه اختصاص یافت.

کشور امارات برای محل برگزاری این نمایشگاه حدود 42 میلیارد دلار هزینه کرد تا مکانی زیبا و با شکوهی را برای مهمانان خود فراهم کند.

تخمینی که از بازدید این نمایشگاه در سال های گذشته زده اند چیزی حدود 25 میلیون نفر در سال های پیشین در این نمایشگاه شرکت داشتند و حدود 70 درصد مهمانان از کشورهای مختلف بودند.

کشور امارات تنها برای حمل و نقل مهمانان خود 17 میلیارد هزینه کرده است.

اکسپو در جنوب شهر و در نزدیکی فرودگاه بین المللی شهر دبی قرار گرفته است چنانچه تمایل به دیده شدن دارید و دوست دارید از ایده های شما حمایت شود این فرصت طلایی را از دست ندهید و امروز برای رسیدن به این نمایشگاه از طریق آژانس مارال اقدام کنید.

در اکسپو هر کشور یک غرفه دارد و وسعت این نمایشگاه به قدری است که هیچ محدودیتی برای شکل دادن و قرار دادن وسایل ندارید.

اطراف این نمایشگاه ساختمان های لوکس و مدرنی قرار گرفته است و باعث شده است این نمایشگاه با شکوه تر برگزار شود. جالب است بدانید دبی از سال 2013 در حال تدارکات این نمایشگاه بوده است

اکسپو 2021 با حضور 192 کشور برگزار می شود و جالب است بدانید زمانی که دبی به عنوان برگزار کننده اکسپو اعلام شد از آن پس دبی اعلام کرد موفقیت در اکسپو برای امارات چیزی حدود 23 میلیارد دلار در بین سال های 2015 تا 2021 به ارمغان می آورد.

شرکت در این نمایشگاه باعث می شود شما با فرهنگ 192 کشور دنیا آشنا شوید و این نمایشگاه می تواند یکی از به یاد ماندنی ‌ترین خاطره‌های زندگی تجاری شما باشد.

نمایشگاه اکسپو انقدر زیبا و منحصر به فرد طراحی شده است که نه تنها برای تجار بلکه برای مردم عادی نیز تجربه ایی جالب به همراه دارد.

دیدنی های این نمایشگاه:

  • بزرگترین گنبد پروجکشن ۳۶۰ درجه در اکسپو دبی قرار دارد.
  • اکسپو بزرگترین رویداد جهان عرب در کل تاریخ است.
  • بزرگترین آسانسور جهان با قابلیت جا به جایی 160 نفر به صورت همزمان در این نمایشگاه قرار گرفته است.
  • قرار گرفتن بلند ترین آبنمای دو طرفه جهان به طول 32 متر که در کتاب گینس نیز به ثبت رسید یکی دیگر از جاذبه های جذاب این نمایشگاه به شمار می رود.
  • عربستان سعودی در غرفه ی خود از 7998 چراغ ال ای دی استفاده کرده است که به عنوان بزرگترین زمین و سقف نورانی از آن یاد می شود.
  • بزرگترین صفحه ال ای دی در غرفه عربستان قرار گرفته است.
  • برزیل بزرگترین جلسه آموزشی ورزش جوجیتسو را در این نمایشگاه به خود اختصاص داده است و در تاریخ 15 نوامبر بزرگ ترین جلسه جوجیتسو به ثبت می رسد.
  • بزرگترین پارک خورشیدی جهان در این نمایشگاه قرار دارد.

آژانس مارال درکنار شما عزیزان است تا خاطره ایی خوش را در دنیای تجارت شما رقم بزند. برای کسب هرگونه اطلاعات بیشتر برای اخذ ویزا، صدور بلیط، رزرو هتل در تاریخ نمایشگاه با شماره های 02155802402 و 09032422044 در ارتباط باشید.

منبع: آژانس هواپیمایی مارال