top-header
هتل لامونتایا مجيکا ، هتلی سحرآمیز

هتل لامونتایا مجيکا ، هتلی سحرآمیز

آیا تا بحال به زندگی در جنگل فکر کرده اید؟ سفر یکی از لذت بخش ترین و زیبا ترین لحظه های زندگی هر انسان است و خاطرات شیرین سفر حتی بعد از گذشت سالها در ذهن می ماند و پس از یادآوری آن حس خشنودی و رضایت آن قابل لمس است.

هتل لامونتایا مجيکا ، هتلی سحرآمیز

در دنیای امروز سفر تبدیل به یک صنعت جهانی شده است و در سراسر کشورهای جهان برای اقامت راحت و ساختن خاطره ای خوش برای مسافران تلاش می شد. بعضی از این سرمایه داران و مدیران در صنعت گردشگری از خلاقیت های سحرآمیزی استفاده کرده اند تا هتل و اقامتگاه خود را برای گردشگران خاص و ویژه جلوه دهند.

حتما شما مجموعه فیلم های ارباب حلقه ها یکی از مشهورترین فیلم های سینمای جهان را دیده اید و طرفداران بسیار زیادی دارد که آرزو دارند شبی را در آرامش و راحتی خانه هابیت ها (کوتوله های معروف فیلم) تجربه کنند.

به همین دلیل مسئولان منطقه حفاظتی محیط زیستی

هوئلو هوئلو

در کشور شیلی تصمیم گرفتند خانه ایی با همین شکل و معماری برای علاقه مندان بسازند و خاطره ایی عجیب و بیاد ماندنی را برای مسافران رقم بزنند.

هتل کوه جادویی در کشور شیلی و منطقه هوئلو هوئلو قرار دارد و هنگامی که به آن نگاه می کنید تصور می کنید واقعا قدم به دنیای افسانه ها گذاشته اید. مخروطی چوبی که از نوک آن آبشاری پر فشار در حال جاری شدن است و از طریق مسیری چوبی پایین می آید.

پنجره های پرچین آن به طور نامنظمی ساخته شده است و آن را جزو عجیب ترین هتل های جهان قرار داده اند. البته اگر تمامی این ها برای افسانده ای شدن هتل برای شما کافی نیست آن ها سراسر ساختمان را با گیاهان روینده پوشانده اند.

هتل لامونتایا مجیکا ،

هتل جالبی است که در یک منطقه حفاظت شده ی محیط زیستی بنام هوئلو هوئلو ساخته شده است. هتلی بسیار عجیب و زیباست که به شکل یک کوه پوشیده از گیاه ساخته شده، درب ورودی این هتل یک پل معلق است و نکته جالب دیگر اینکه از بالای ساختمان هتل، به صورت یک آبشار، آب سرازیر میشود.

هتل در اغلب اوقات دارای يک لايه فوق العاده از خزه ها و جانوران گياهي است. در تفریحگاه هوئلو هوئلو مي توان آبشار هوئلو هوئلو، و کوچکترين گونه گوزن بنام پودو در جهان و طولاني ترين سيستم خطی فشرده در آمريکای جنوبی را می توان مشاهده کرد و از دیدن تمام عجایب سحرآمیز این منطقه لذت برد.

آهو پودو گونه ای از گوزن‌هاست که ساکن در آمریکای جنوبی است. این آهوها کوچک‌ ترین آهوهای جهان هستند. ارتفاع این آهوها از ۳۲ تا ۴۴ سانتیمتر و طول آنها تا ۸۵ سانتی‌متر است. هزینه اقامت در این هتل حدودا شبی پنج میلیون تومان است. این هتل 9 اتاق دارد.

عجیب ترین هتل روی کره ی زمین این هتل آتشفشانی است چرا که مسافران درون یک کوه آتشفشانی پوشیده از گیاه اقامت دارند. نام هر یک از اتاق ها به اسم گونه های پرندگان است. این هتل از چوب و سنگ بومی منطقه در کشور شیلی ساخته شده هر یک از این اتاق ها به امکانات مدرن مجهز بوده و پنجره های بزرگی برای تماشای مناظر جنگلی اطراف دارد.

در میان خدمات ارائه شده توسط هتل، "وان آب داغ" را می توان نام برد که از تنه ی درختان بزرگ سوراخ شده و پر شده از آب داغ بوجود آمده و بر روی ایوان مشرف به جنگل قرار داده شده است. یک زمین مینی گلف نیز در جنگل برای مهمانان در نظر گرفته شده است. فعالیت های مختلف در فضای باز مانند اسب سواری، قایق سواری و پیادهروی نیز در این هتل امکانپذیر است.

منبع: آژنس هواپیمایی مارال