top-header
پر هیجان ترین فعالیت های سنگاپور ، سرشار از آدرنالین

پر هیجان ترین فعالیت های سنگاپور ، سرشار از آدرنالین

بانجی (پرتاب از ارتفاع) معکوس: این فعالیت، برای افرادی که به هیجان علاقه مند هستند، فوق العاده است. این ورزش بسیار مهیج، به گونه ای انجام می شود که 3 نفر بر روی صندلی می نشینند و به حالت معکوس از فاصله 60 متری زمین، رها می شوند. در این مورد می توان گفت فرصت خوبی ایجاد می شود تا پاسخ سوال همیشگی خیلی از افراد داده شود، اینکه فضانوردان به هنگام رفتن به فضا و اوج گرفتن چه احساسی دارند...؟

پر هیجان ترین فعالیت های سنگاپور ، سرشار از آدرنالین

تاب GX-5: این در حقیقت یک تاب معمولی نیست، سرعت آن به 120 کیلومتر بر ساعت می رسد و در عین حال تا ارتفاع 100متر بالا می رود. طبیعی است که در این حالت قلب افراد به تپش بیافتد و دست ها از شدت هیجان تعریق کرده و خیش شود...! نکته جالب این است که افرادی که تمایل دارند می توانند فیلم مربوط به سفر هیجان انگیز خود در ارتفاعات را پس از اتمام آن داشته باشند.

تخته سوار محرک: پر سرعت ترین ورزشی است که می توان بر روی آب انجام داد که سرعت آن به 20 تا 58 کیلومتر بر ساعت می رسد. این ورزش بر پایه اسکی روی آب، اسکیت و اسکی بر روی چمن و برف است که می تواند هیجان زیادی به علاقه مندان منتقل کند.

BATTLESTAR GALACTICA: قطار های پر پیج و خم که در ارتفاع 42.5 متر از سطح زمین هستند و می توان گفت یکی از بهترین ها در دنیای هیجان می باشند.

بند بازی: بند بازی از دیگر کارهایی است که در سنگاپور بسیار طرفدار دارد. البته گروهی از بند بازان حرفه ایی در کنار علاقه مندان قرار دارند تا در صورت نیاز به آن ها کمک های لازم را برسانند. در مجموع، این حرکت پر هیجان باعث می شود تا ترس افراد نسبت به ارتفاع، کم تر شده و بتوانند سایر حرکات و بازی ها را انجام دهند.

ارتفاع طناب این افراد، 9 متر از سطح زمین است که ممکن است برای برخی جالب باشد که حداقل بخواهند یک بار آن را تجربه کنند.

انجمن اسکیت بازان: این قسمت به نوعی، مشابه فضای کنار دریا طراحی شده است. این مکان، اولین پارک اسکیت سنگاپور است که تمامی علاقه مندان در سراسر سنگاپور می توانند به این مقصد آمده و نهایت استفاده و لذت را از آن ببرند. این فضا از 3 بخش تشکیل شده است که در حقیقت به ترتیب توانایی افراد، طبقه بندی شده است. اما در نهایت محیطی است که می تواند برای همه افراد به مراتب جالب و مهیج باشد.

غواصی با کوسه ها...!: سنگاپور، مسافران را برای غواصی در کنار کوسه ها دعوت می کند. شاید در ابتدا تصور شود که مگر همچین چیزی امکان دارد؟ ولی پاسخ ما به شما این است که "بله" امکان دارد. در ضمن ضرورت ندارد که حتما علاقه مندان دارای مدرک غواصی باشند، مسئولین مربوطه می توانند کمک های لازم را به افراد برسانند.

منبع: مجله پیام آسمان ایرانیان