top-header
آشنایی با خدمات قطار فدک برای سفری خاطره انگیز

آشنایی با خدمات قطار فدک برای سفری خاطره انگیز

مسافران هنگام خرید

بلیت قطار و هواپیما،

بهتر است نسبت به ویژگی ها و شرایط قیمتی کلاس های مختلف اطلاعات کامل کسب کنند تا بتواند متناسب با نیازهای سفر خود، خدمات دریافت کنند. سطح خدمات در نظر گرفته شده در قطار و هواپیما، درجات مختلفی دارند که هر کدام از آنها دارای شرایط خاص است.

آشنایی با خدمات قطار فدک برای سفری خاطره انگیز

خطوط حمل و نقل، بلیت های خود را بر پایه خدمات داخلی به درجات مختلف تقسیم کرده اند.

کلاس اکونومی در میان مسافران عمومیت بیشتری دارد. کلاس بیزینس و کلاس درجه ویژه، از خدمات بهتری برخوردار هستند مانند سرو غذای بهتر و سایر خدمات. کلاس تجاری بیزینس بین کلاس اکونومی و کلاس ویژه است. تنوع غذایی، مهمانداران بیشتر به ازای هر سالن، تشریفات و سرویس های متنوع نمونه هایی از این خدمات است.

کلاس پنج ستاره ویژه فدک: این کلاس مناسب مسافرانی است که خواهان خدمات، سرویس و استقبال بسیار ویژه هستند. اگر تصمیم دارید یک سفر تشریفاتی برای خود و یا مهمانانتان رقم بزنید و بین خدمات و هزینه سفر، اولی را ترجیح میدهید از سفر با این کلاس، احساس خوبی خواهید داشت.

ویژگی های سفر با پنج ستاره ویژه فدک: ستقبال با فرش قرمز، نوشیدنی خوشامدگویی و حوله مرطوب، ظروف چینی، پیش غذا، دو نوع غذای اصلی، دسر و نوشیدنی انتخابی، کاتلری استیل و دستمال پارچه ایی، نوشیدنی های گرم و سرد نامحدود، کیف بهداشتی اختصاصی، بسته سرویس خواب ویژه

کلاس پنج ستاره اکونومی: خدمات این کوپه ها طوری ارائه شده که مسافران قطار از آن چه تا کنون در کشور تجربه کرده اند رفاه بیشتری را تجربه کنند. استانداردهای اروپایی کوپه ها و پاکیزگی آنها یک سفر اقتصادی با قطار پنج ستاره را فراهم کرده است.

ویژگی های سفر با پنج ستاره اکونومی فدک: یک نوع غذای اصلی در ظروف به همراه نوشیدنی سرد، نوشیدنی گرم، برحسب درخواست به صورت نامحدود (چای و نسکافه)، ارائه بسته خواب با کیفیت بالا و متمایز

کلاس پنج ستاره بیزینس فدک: بیزینس فدک را آنهایی می پسندند که خدمات ویژه می خواهند با قیمت مناسب تر و لازم نیست آنقدر تشریفاتی باشند!

ویژگی های سفر با پنج ستاره بیزینس فدک: نوشیدنی خوش آمدگویی و حوله مرطوب، ظروف پذیرایی با کاتلری و نپکین، یک نوع غذای اصلی، دسر به همراه نوشیدنی، سرو دسر (موس نارگیل)، نوشیدنی گرم نامحدود، بسته خواب بیزینس

کلاس پنج ستاره فدک با عصرانه: پنج ستاره عصرانه برای آنهایی است که رژیم دارند! غذای اصلی از خدمات این کلاس حذف و طبیعتا اقتصادی تر است.

ویژگی های سفر با پنج ستاره عصرانه فدک: سرو وعده سبک (ساندویچ مرغ یا انواع دیگر ساندویچ غیر فست فودی، به همراه نوشیدنی سرد، سرو نوشیدنی گرم، بر حسب در خواست به صورت نامحدود(چای و نسکافه)، ارائه سرویس خواب با کیفیت بالا و متمایز

پنج ستاره فدک با صرانه و هتل: این کلاس این امکان را می دهد که همزمان با خرید دو بلیت رفت و برگشت با فاصله زمانی سه روز، امکان اقامت دو شب و سه روز در یکی از هتل های سه ستاره مجلل یا بالاتر مشهد را به دست آورید. خدمات رایگان شامل یک اتاق دو تخته همراه با صبحانه بوفه، ناهار و شام انتخابی و نیز استقبال و بدرقه است.

بیشتر بخوانید:

خرید بلیط قطار

منبع: مجله فدک